Keď krabica nie je len krabica

Hi-Reklama

V momente, kedy je produkt umiestnený do krabice, stáva sa samotná krabica súčasťou produktu a nie len jeho obalom. Je zodpovedná nie len za ochranu produktu, ale aj za jeho prezentáciu ako žiaducu komoditu. Je to príležitosť ohromiť zákazníka, urobiť dojem a spraviť z otvárania balíka zážitok.

Krabice na mieru začali naberať na prezentačnej hodnote už pri vzostupe prepravy tovaru zákazníkom. Dobrým príkladom je Amazon, pre ktorý sa stali prepravné boxy dôležitým prvkom obchodu, ak nie ich charakteristickým elementom. Akonáhle sa začali ich usmievavé krabice objavovať v USA pri stále väčšom množstve dverí, firma využila ich všadeprítomnosť a stali sa tak neodmysliteľnou súčasťou značky.Dnes sú tieto krabice rozpoznateľným prvkom ich reklamy. 

Hi-Reklama

Okrem ich zjavnej funkčnej vlastnosti (chrániť produkt), pomáha krabica budovať značku a poskytuje priestor pre úplne nové business modely. „Subscription box“ sa stal v Amerike obľúbeným fenoménom. Ide o systém predplatnej služby, ktorú využívajú najmä elektronické obchody. Tie každý mesiac zasielajú odberateľom špecializované produkty, ako súčasť ich marketingovej stratégie. Tieto služby boli jedny z prvých, ktoré efektívne využili krabice ako súčasť svojej značky. 

Úspešný koncept Loot Crate, ktorý predplatiteľom každý mesiac dodá až ku dverám krabicu memorabilií hier sa podpisuje elegantnou čierno-oranžovou krabicou, vo vnútri ktorej je užívateľ povzbudený k tomu, aby jeho obsah zdieľal na sociálnych médiách.

 

Hi-Reklama Hi-Reklama

V neposlednom rade sú tu sociálne médiá, ktorých moc snáď ani netreba zdôrazňovať. Jednotný nákupný zážitok si priam koleduje o tzv. užívateľom vygenerovaný obsah, v podobe postov na Facebooku, Instagrame, či unboxingových videí, ďalší úkaz ktorý na YouTube dosahuje až 263 mil. videní.  

Nejde však len o elektronické obchody. Balenie musí byť v súlade s identitou značky pre každú spoločnosť. Balenie a branding sú dva z najdôležitejších aspektov marketingu. Vo svete zameranom na značky je dôležité, aby značka vynikala z davu. Značkové balenie pomáha budovať osobnosť značky, láka nových zákazníkov a udržiava verných zákazníkov. 

 

Chcete aj vy vlastné krabice na mieru?

Ako fullservisová reklamná agentúra ponúkame veľa skvelých služieb, jednou z ktorých je aj návrh a potlač prepagačných a reklamných predmetov. Ak chcete, aby si klienti vašu značku zapamätali, pomôžeme vám so stratégiou, ktorá prinesie výsledky. Rozmerom ani kreativite sa medze nekladú. Ozvite sa nám ešte dnes!

 

Hi-ReklamaHi-ReklamaHi-ReklamaHi-Reklama