2 dôvody prečo sú reklamné predmety stále relevantné

Hi-Reklama           Hi-Reklama

Reklamné premety sú neuveriteľne výkonným marketingovým nástrojom, nakoľko umožňujú značke nadviazať kontakt so spotrebiteľmi zapojením ich zmyslov. Ako jedna z mála foriem reklamy, ktorá umožňuje zákazníkom interagovať so značkou na fyzickej úrovni, reklamné predmety často vytvárajú nezabudnuteľný zážitok zo značky. Predovšetkým všakpodnecujú prieskum značky. 

Keď sa vám do ruky dostane pero s neznámym logom, aká je vaša reakcia? Ak by ste si firmu naťukali do Google vyhľadávača, tak patríte asi k 79% obyvateľstva. Tým reklamné predmety zvyšujú rozpoznanie značky, jej povedomie, upevňujú korporátnu identitu, PR a udržanie a ocenenie zákazníka. Tu sú hlavné dva dôvody, prečo vaša značka potrebuje reklamné predmety aj v tejto digitálnej dobe:

 

  • Ľudia milujú veci zdarma

 

Či už to sú tričká, čiapky, hrnčeky, kancelárske pomôcky, ľudia majú radi darčeky. Výhody spojené s bezplatnými výrobkami sú vnímané podstatne vyššie. „Zero-Price Model“ od známeho behaviorálneho ekonóma Dana Arielyho predpokladá, že akonáhle je produkt zdarma, zvyšuje sa jeho benefit (Shampanier, Mazar, Ariely, 2007).

Nejde vždy však iba o peniaze. Dan Ariely tiež popisuje, prečo je nulová cena taká špeciálna. Podľa neho vyvoláva akákoľvek zmienka ceny či nákladu obchodné normy, podľa ktorých sa potom ľudia aj správajú, zatiaľ čo produkt zdarma vyvoláva sociálne normy a má aj vyššiu hodnotu. Reklamné predmety tak slúžia ako malý čin vďaky zákazníkom. 

 

  • Vaša značka bude zapamätateľná

 

Kľúčovým krokom ku konverzii je ostať v povedomí a byť prvou značkou, ktorú si spotrebiteľ vybaví. Pokiaľ sa niekto pozerá na vaše logo každý deň, skôr vás aj bude zvažovať pre ďalšiu kúpu. 

Podľa výskumu si ľudia nechávajú reklamné predmety v priemere po dobu 8 mesiacov. To znamená, že je spotrebiteľ vystavený a v priamom kontakte s vašou značkou omnoho dlhšie než to  zaručuje online reklama či billboard. 

Prijímanie fyzickej položky, ktorej sa môžete dotknúť a skutočne ju používať presahuje dopad televíznej či online reklamy. Spotrebitelia sa naučili ignorovať väčšinu foriem reklamy, no reklamné predmety majú rekordnú mieru vybavenia si značky. Na základe výskumu si 88% ľudí zapamätalo práve tie značky, ktoré im darovali čiapku či tričko.  

 

Ako na reklamné predmety?

Vyberte si správne reklamné predmety pre svoje publikum. Tak môžete prispôsobiť svoju marketingovú kampaň pre konkrétnu demografickú skupinu, na ktorú sa chcete zamerať. Širokú škálu propagačných výrobkov nájdete v katalógoch tu.

Samozrejme, pokiaľ by ste chceli pre svojich zákazníkov niečo originálne a výnimočné, vymyslíme vám reklamný predmet, aký v katalógoch nenájdete! Na všetky predmety vám dokážeme potlačiť, vygravírovať, vyšiť aj vypieskovať texty, logá a obrázky podľa vašich kritérií. Stačí nás kontaktovať

Hi-ReklamaHi-Reklama

Hi-Reklama