article_Hi-Reklama

Fólia, ktorá ochráni lak vášho auta

21.10.2020
Polep automobilov špeciálnou polyuretánovou fóliou 3M
article_Hi-Reklama

H-RÚŠKY: Hravé rúška pre každého

12.05.2020
Spojili sme naše dlhoročné skúsenosti, unikátne technológie, kreativitu a splodili sme H-RÚŠKY, hravé rúška pre každého!
article_Hi-Reklama

Home Decor

29.04.2020
Modernou technológiou vám odteraz vieme poskytnúť produkty HOME DECOR.
article_Hi-Reklama

Zrkadlové fólie: Štýlové riešenie v boji proti prehrievaniu

21.04.2020
Redukujú slnečné žiarenie, zvyšujú vaše pohodlie, znižujú náklady na energie. Zrkadlové fólie sú jednoduchým riešením proti teplu a UV žiareniu vďaka tomu, že odrážajú slnečnú energiu. 
article_Hi-Reklama

Vianočné pozdravy (nielen) pre obchodných partnerov

22.11.2019
    S nárastom digitálnej komunikácie ako je e-mail a priame správy je ľahké zabudnúť na skromnú pohľadnicu. Tejto forme písomnej korešpondencie však ešte ani zďaleka neodzvonilo. Vianočné pozdravy zostávajú základnou súčasťou obchodných vzťahov a tento príspevok ukazuje, prečo tomu tak je. 
article_Hi-Reklama

3 tipy ako na Vianoce prekvapiť

24.10.2019
  Vo svete zaplavenom hromadne vyrábanými produktmi, nie je pre niekoho ťažké nájsť rýchly darček. Na rozdiel od týchto však naberajú práve osobné dary čoraz viac na hodnote a popularite. Sú kreatívne, originálne a predovšetkým hovoria priamo k duši príjemcu.      
article_Hi-Reklama

Pohyblivá reklama: Prečo ju vaša firma potrebuje?

28.08.2019
  Či už je to obrandovanie auta jednoduchým logom a písmom alebo rafinovaný celolep fungujúci ako mobilný billboard, pohyblivá reklama v podobe polepu auta je jednou z najúčinnejších foriem reklamy. Pohyblivá reklama ponúka najviac rentabilnú investíciu do marketingu. V prepočte na 1.000 videní vás bude reklamný polep auta stáť zo všetkých tradičných typov marketingu...
article_Hi-Reklama

2 dôvody prečo sú reklamné predmety stále relevantné

01.08.2019
            Reklamné premety sú neuveriteľne výkonným marketingovým nástrojom, nakoľko umožňujú značke nadviazať kontakt so spotrebiteľmi zapojením ich zmyslov. Ako jedna z mála foriem reklamy, ktorá umožňuje zákazníkom interagovať so značkou na fyzickej úrovni, reklamné predmety často vytvárajú nezabudnuteľný zážitok zo značky. Predovšetkým všakpodnecujú...
article_Hi-Reklama

Keď krabica nie je len krabica

29.07.2019
V momente, kedy je produkt umiestnený do krabice, stáva sa samotná krabica súčasťou produktu a nie len jeho obalom. Je zodpovedná nie len za ochranu produktu, ale aj za jeho prezentáciu ako žiaducu komoditu. Je to príležitosť ohromiť zákazníka, urobiť dojem a spraviť z otvárania balíka zážitok.
article_Hi-Reklama

Nová tlačiareň Mimaki UJF-3042MKII

04.04.2018
Tlačiarne série UJF používajú UV LED technológiu tlače s vysokým rozlišením a možnosťou tlače na rôzne substráty.
article_Hi-Reklama

Nová tlačiareň Mimaki JV300-160

05.03.2018
Tlačiarne JV300 Series presahujú všetky súčasné štandardy svojou všestrannosťou a možnosťami aplikácii. Spoľahlivý, vysokokvalitný a rýchly výstup, živé farby, výkon a flexibilita nad rámec očakávaní. Tlačený obraz je teraz jemnejší, ostrejší a výstup rýchlejší ako kedykoľvek predtým.
article_Hi-Reklama

NOVÉ STROJE, NOVÉ PRIESTORY

16.10.2015
Ak platí, že menej je niekedy viac, tak potom viac musí byť stále viac. Až tak veľa, že nám z toho ťahá oči šrégom...Fičíme na plný plyn! Je o nás všeobecne známe, že si vážime zákazníkov aj tým, že nakupujeme a používame zásadne nové stroje od popredných svetových výrobcov. Elitnú výrobnú jednotku sme rozšírili o ďalších hypermoderných ťahúňov šetrných...
article_Hi-Reklama

Projekt EU

15.10.2015
Prijímateľ: Hi-Reklama, s.r.o., Komenského 11/A, Košice 040 01 Začatie projektu: 18.05.2015 Ukončenie projektu: 30.09.2015 Miesto realizácie: Komenského 12/A, Košice 040 01 Schválená výška NFP: 216 650 EUR Názov riadiaceho orgánu: Ministerstvo hospodárstva SR v zastúpení: Slovenská inovačná a energetická agentúra